lørdag den 16. marts 2013

SOSU

Årh gud, det er alt for længe siden jeg har skrevet i min blog, men når man er på 'efterskole/husholdningsskole', så er tid ikke det man har mest af.
Jeg regner dog med at starte min blog op igen!
Men jeg vil bare lige fortælle lidt om hvad der er sket.

Som i nok alle ved (jer der kender mig) vil jeg gerne være i performer branchen, og det kommer jeg også, men jeg skal have en backup plan og den har jeg nu:-)
Jeg skal på grund forløbet på SOSU og så håbe på jeg kommer videre og bliver pædagogisk assistent...
Med alle de livs erfaringer jeg har, vil jeg da kunne blive en super assistent:-)

Til alle jer skønne mennesker, så husk at man altid skal følge drømmen, men også være realistisk!

VÆR REALISTISK!

Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar