mandag den 10. februar 2014

Homoseksuelles rettigheder, hvor er de?

Så alle sammen, nu er jeg tilbage med bloggen! Ja, jeg ved godt det har været for længe siden, men har haft travlt!

Men nok snak, nu til dagens blog:

Emnet er Rusland, og ikke Rusland som et land med vodka og en sjov accent, MEN! Et land hvor homo seksuelle, abeslut ingen rettighedder har.

Jeg sad lige og surfrede lidt ekstra bladet, og så noget om vinter OL, og derefter så jeg et link som en havde vedhæftet. Det var en film, af en homoseksuel, som bliver tæsket på åben gade i Rusland.
Og så blev jeg mundlam. HVORFOR I ALVERDEN SKAL FOLK UDSÆTTES FOR DETTE, BARE FORDI DE ER TILTRUKKET AF SAMME KØN!
Det kan da ikke passe, at de som er et homoseksuelt par, skal være bange for at gå hånd i hånd, offentligt. Hvad er forskellen på en mand og mand/kvinde og kvinde, og kvinde og mand, går hånd i hånd? ABSOLUT INTET! Alle er nemlig mennesker og derfor skal de også behandles sådan!

Det gør mig simpelthen så rasende når sådan noget sker, og det sker ikke kun i Rusland, men over hele verden, og hvordan kan det lade sig gøre? Glemmer folk at vi alle er skabt på samme måde? Altså, det vil jo svare til at to folk med en livret som er flæskesteg, blev slået ned, bare fordi folk ikke kan lide dem? Det gør man ikke vel? Hvorfor skal homoseksuelle så udsættes for det??

Jeg kender personligt en hel del homoseksuelle, og ved i hvad? Det er tit de personer som er de skønneste! De acceptere nemlig alle, da de selv ved hvor hårdt det kan være at blive ´mobbet´, Og så skal de tæskes? NEJ! Det kan bare ikke passe!

Synes simpelthen folk skal til at tænke over livet, og tænke over hvordan de behandler andre! Vi er jo alle ens inderst inde. Det kan godt være vi ikke har samme tro, ikke samme hudfarve, ikke samme seksuelle orientering, men inderst inde er vi alle mennesker, og det må man ikke glemme!

Jeg boykotter personligt OL, da jeg ikke vil støtte et land, som behandler folk så skidt!!
Det kan godt være at i bare synes det virker som en opreklameret amnesty ting, MEN;




Behandl andre, som du selv vil behandles!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar