søndag den 12. februar 2012

Barndommen i dag

Når jeg bare sidder her alene, kommer der en masse nye spørgsmål i mit hoved. Hvorfor prøver så mange på min alder at blive voksne for hurtigt? Hvorfor lever de ikke bare som børn mens de stadig kan? Jeg har jo aldrig selv haft en rigtig barndom, for der har altid været noget at tænke på, og derfor misunder jeg unge som bare kan lege og ikke tænke på alle de onde ting i verden. Alligevel ser jeg flere og flere unge, som prøver at blive voksne. De drikker, ryger, har sex, og tager stoffer, men hvorfor er det så vigtigt? For når du først er voksen, kan du jo ikke blive et lege barn igen, så det for sent, og det tror jeg ikke unge i dag indser. Når jeg høre om piger på 13, 14 år, som har taget på Club og drukket sig skide fulde, så tænker jeg bare; Hvordan fik de den idé om at de skulle drikke sig skide fulde? Jeg ville selv give ALT for at kunne blive barn igen, alt var lettere dengang.

Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar