lørdag den 24. marts 2012

Fantastisk dag!!!

I dag har været en fantastisk dag, først kommer min dejlige lillebror William på besøg + søde Bettina. Så dejlige som de er, kom de med et hello kitty påskeæg.
Midt i det hele skete der noget, jeg fik den sødeste besked på jorden, som har gjort mig så glad!



Heeeej ven♥
- Tjaaa, selvom jeg aldrig har haft æren af at møde dig, så har jeg fået et smukt og utroligt indtryk, af en fantastisk pige. Du har hjertet på det rette sted, og jeg nyder hver gang jeg ser d popper op nede til højre. Gode og dålige tider har vi haft, men jeg synes helt klart, at de dejlige og gode overskinner alt andet. Du har haft nogle meget dårlige perioder mens jeg har skrevet me...d dig, men alligevel, har du haft overskud nok til at hjælpe så mange andre som muligt. Du har fortalt mig chokerende mange ting, som jeg har kunne sidde og tænke på flere timer efter. Men dit håb og din varme kærlighed for alt der er rigtigt og smukt, er sådan en dejlig egenskab, som jeg kun kan drømme om at få! Ingen ord kan egentlig rigtig sætte ord på hvordan du er, ingen negative ord brugt, og aldrig nok positive ord kan blive fundet, til at beskrive dig. Jeg kan kun sige, at jeg, af dybten af mit hjerte, er stolt af at nogensinde i min livstid, skrevet med sådn en pige som dig, one of the kind truly♥♥


Jeg er faktisk en rigtig sød pige, og jeg har de bedste venner/veninder i verden!!


God påske til jer alle!!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar