tirsdag den 9. oktober 2012

Drømme i livet

Drømme er en fantastisk ting, og jeg snakker ikke om at drømme om natten...Men at have en drøm ellr flere i livet.


Her i dag, havde vi nyhedstime med JC, og vi så noget om militæret..Og en af drengene ville virkelig gerne være med, så jeg gætter på det er hans drøm...Og en af de andre mente militæret var dumt, fordi han ville være kok...

Og så slog det mig, det er virkelig en fantastisk ting, også at drømme kan være så forskellige...Jeg ville hade at være i militæret og køre mig selv fysisk ned, og lave det samme mad hver dag? Baah!

Men det tænker de nok også om min drøm, som er at stå på en scene, og gerne ende på Fredericia teater og selvfølgelig broadway...
Synes i ikke selv det er en fantastisk ting?  Og har i selv en drøm?


DEN DRØM DER KUN FORBLIVER EN DRØM, DEN ER EN LØGN...



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar