lørdag den 22. september 2012

ADHD medicin, dræber....

Årrrh gud...

Nu tror vi endnu en gang, at min ADHD medicin er ved at dræbe mig...
Til jer som ikke kender mig særlig godt, fortæller jeg lige om dette: De sidste to år af mit liv, har været rigtig triste..Jeg tabte mig, helt ned til 41 kg, jeg kunne ikke spise, jeg havde angst anfald, jeg faldt i søvn, fik feber, hedeture, og alle de dårlige ting...Og så i december 2011, blev det for meget..Jeg var i praktik på Snoghøj, og for hver dag der gik, kunne jeg mærke jeg blev svagere, det endte ud i jeg var på hospitalet/ved lægen, hver eneste dag...Og de fandt ud af det var min medicin...og så fik jeg mindre medicin...

MEN! Så her siden december, har jeg været syg, rigtig mange gange...Altså, jeg hoster, mine mandler og kirtler hæver, jeg får det varmt, dårligt og bliver ligbleg...og det kommer og går som det passer...Og jeg har ingen bakterier i min krop....Det bliver jeg jo testet for, næsten hver uge....

Hvis man søger på min meidin: Concerta, ser man en masse bivirkninger som har ødelagt mange...Og jeg har snart hele listen....


Og nu skal jeg så til læge igen på mandag, og så må vi se hvad der sker...ADHD medicin er jo faktisk noget farligt noget....


Ønsk mig held og lykke mennesker!


SMIL  HVER DAG!


Amanda Arrigan Nymann

1 kommentar:

  1. Hej Amanda
    Du kan måske have gavn af at gå ind på www.mmk.info og få nogle informationer,så du bliver bedre rustet til at hjælpe dig selv.
    Du kan også indberette de bivirkninger du oplever,
    Mvh
    Marianne Aagaard

    SvarSlet