mandag den 17. september 2012

18 år....

Det er lige gået op for mig, at der faktisk ikke er særlig længe til jeg bliver 18...
Og hvorfor er det lige at man skal betale skat osv når man er 18? Ja man er jo myndig... Jeg kender mange som ikke er modne i den alder, og får en mega ansvar på sig...Jeg synes det er dumt at det lige er 18, nogle har jo ingen livserfaring på det tidspunkt....Ja, jeg har jo allerede selv mere end de fleste...Men stadig..

18 år, så har du gået i børnehave skole, og nok også fået sin eksamen...Men hvad så, du kan jo stadig stå og være en forkælet møgunge som ikke har lavet en skid selv, måske er man ikke psykisk ok, måske er du ikke modnet...Og BANG! Så hedder det regninger, skat, biler og det værste af det hele, politik...Det er sgu ikke alle 18 årige som har sagt sig ind i hvad der sker hvis man nu stemmer som man gør...

Gud, ja, gud...Hvorfor er verden dog skabt sådan...



DET DER IKKE DRÆBER DIG, GØR DIG STÆRKERE...



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar