fredag den 14. september 2012

ARGHMMMM...

Kender i de dage, hvor alt går galt? Sådan havde jeg det i går, virkelig..

Jeg sov ikke ordenligt natten før fordi jeg hoster hele tiden, så allerede der var dagen lidt sur.

Så skulle mig og Morten i Rema fordi vi skulle købe ind til madlavning, og så gav damen os for lidt penge, og det opdagede vi først da vi kom ud, og så gik jeg så ind til den unge herre og spurgte om det kunne passe vi kun fik 50 når vi gav 100 og kun skulle betale 30, så sagde han jeg bare skulle gå op til hende, og så siger hun: dig og din fyr kunne jo have taget dem selv, det er påstand mod påstand, men til sidst gav ham den unge mig mine penge...

Så senere var jeg faldte i søvn og blev vækket ved min mandelige lærer åbnede min dør og slog mig i hovedet for at vække mig. Jeg har ADHD, og det betyder folk ikke skal røre mig sådan!

Så kimede Benjamins x mig ned (Hun er lidt speciel) Fordi Benjamins mobil er i stykker, så var Emil så sød og tage telefonen og sagde vi skulle hygge d: og så stoppede hun med at ringe til sidst..Hahahahahaha!

Og så var mig og Benjamin ved at blive kørt ned i et sving, og så sagde jeg så til bilen: Kør dog ordenligt, og han køre videre.
Pludselig kan man høre han bakker og så ruller han vinduet ned og råbeR: Det din fucking egen skyld når du er sådan, så siger jeg høfligt at han kørte i den forkerte side og var bange for at blive kørt ned, så giver han mig fingeren, og siger: FUCK DIG *****, og det værste var at hans lille datter sad i bilen...

Puh, sådan en mand burde skamme sig, han var over 40 og han råber sådan af en 16 årig han næsten kørte over.....



Men i dag har vi musik hele dagen, så fuck alt andet..Jeg er glad igen, og jeg har lyst til flødekartofler....



KØR´ ORDENLIGT!



Amanda Arrigan Nyamnn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar