søndag den 2. september 2012

Mine tanker

Nu er jeg så tilbage til skolen...
Og jeg har en mærkelig følelse...Jeg har jo været væk længe og i starten boede jeg her ikke, og ikke for at være total negativ, men jeg føler sgu jeg savner Juelsminde dagskole, det med vi var, hvad 16 elever, og alle kendte hinanden...Altså, alle elskede hinanden og vi var som en familie.

Her er vi rigtig mange, rigtig mange forskellige personer, og endnu flere forskellige personligheder, det sgu helt svært at finde rundt i...

Og kæft jeg har egenligt mange tanker :o lidt svært og få ro til at tænke,da nogel af tøserne har valgt at skrue op for volumen på deres steoanlæg, det er helt ok, men ikke når det er blød pop hele tiden....Lad os få lidt metallica!! d:


Men her på tirsdag, skal jeg møde asger, som er min nye ´sangcoach´/musik lærer..Han er fra københavn og har gået på kons, så det er vildt nok. Det er også første gang de prøver det på skoen, så håber bare han kan lære mig nye ting, så jeg er klar til Snoghøj næste år, for jeg er stadig fast besluttet på jeg skal der hen!


GENFORENING KAN VÆRE GODT!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar