søndag den 9. september 2012

Dm i revy, med billeder

Puuuh, jeg er godt nok træt efter denne weekend...Har jo været til DM i revy, men hold kæft hvor var det fedt!

Det var såå hyggeligt! Alle var så søde mod en,og de gjorde et super arbejde!

Der var dog lidt stress på nogle gange, da alle valgte at komme en halv time før for at få makeup op (Jeg hjalp i makeuppen), men endte fantastisk!


Men mit sejeste værk, var Bitten som skulle være en ´side 9 pige´ som aldrig blev til noget, med tattoo og vildt makeup (:
Her er hendes makeup (:
Og hendes ene tattoo, jeg fik af vide af hende at de skulle være klamme og ligne det var en fuld tatovær der hvade lavet dem (:
Og self skulle de være overdrevet, så en pinup på teksten: I love side 9 :D



Og så en af de ´normale ´ makeup jeg fik lavet


Og her er den makeup jeg lavede på mig selv da jeg kedet mig :D
 Og så fik jeg mødt søde lunte fra nissebanden <33








Og jeg siger tillykek til alle! I sær trodsbekendelse! Som var sååååååå skide sjov!
Det var sådan en fed oplevelse! Og jeg håber jeg kan være med igen, når det er (: og en dag også på scenen! :D


THERES NO BUSINESS LIKE SHOWBUSINESS!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar