onsdag den 29. august 2012

Støtte når man stopper med hash

I dag, vil jeg fortælle om noget helt nyt...Eller faktisk noget gammelt...Det har været her i flere år, og det påvirker folk...

Hash....

Jeg kender en rigtig sød dreng, som engang røg en masse hash....Faktisk så meget at jeg til sidst blev så sur til ham og sagde han skulle stoppe, ellers skred jeg! Og så en dag skrev han: Jeg vil stoppe pga. dig...Og så troede jeg at alt skulle ende godt...
Men i stedet, fik jeg en sur røv ud af det (Undskyld skatter!) Og jeg har aldrig haft en hårdere tid! Han var aldrig glad, kunne godt finde på at være en led en, men nu, nu er han stoppet, og ved i hvad? Han er dejlig, og han er klog, han har styr på sit liv, og jeg er så stolt af ham! Han er virkelig en anden person, og ja...Han skal være stolt af sig selv!

Såå mennesker? I stedet for at droppe folk som prøver at stoppe, så støt dem! Jeg lover jer i får en fantastisk person efter!

Hvis i kan se nogle af jeres venner er ved at være, som de unge siger: Pænt fucked op, så sig: Hør´ her, du får mere respekt af alle, hvis du stopper med at ryge, i stedet for at blive mere afhænig...

Dette er ikke en blog til had, men en blog om støtte, det håber jeg i forstår (:



HJÆLP FOLK HVIS I KAN!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar