lørdag den 18. august 2012

Copenhagen Pride



I denne uge, har der været: Copenhagen Pride.
Til jer der ikke ved hvad det er, vil jeg lige fortælle det.
Copenhagen pride går ind for at bi/homo/trans seksuelle skal have ligestilling som alle andre, og det er jo et godt mål!

For mig, synes jeg alle skal have ligestilling, altså, tænk hvis det var dig som var homoseksuel, og du så fik af vide: Ej hvor er du klam!
Jeg mener at mennesker skal tænke mere over det de gør, for hvad hvis det var dem selv.
Hvis du hader homoseksuelle, er det ligesom at hade små mennesker, eller sådan er det for mig.
For homoseksuelle er lige som alle andre.

Jeg kender en del homoseksuelle(Bla fra musical branchen) og de er de sødste, de acceptere jo alle andre, for de selv er forskellige, og det ville jeg ønske andre også gjorde!

Jeg støtter Copenhagen Pride og synes også du skal gøre det!


Deres budskab er: Celebrating the right to love. Det er jo simplthen så smukt!



LIGESTILLING TIL ALLE!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar