lørdag den 11. august 2012

The Human Centipede 2

Jeg mangler ord....Når folk forbyder en film i flere lande, så ved jeg nu at det betyder at man ikke skal se dem, eller hvert fald, at der er en grund.

For omkring et halvt år siden, snakkede med om gysere med en fra min familie, og The Human Centipede2 (Det menneskelige tusindben2) kom på banen, jeg valgte at se traileren, og jeg var ved at brække mig. Og så i dag tog jeg mod til mig og så det, og jeg bliver nødt til at skrive en anmeldelse



Tim Six er produceren på The Human Centipede 1 og 2, og den mand er syg.
Jeg har aldrig set etteren, da jeg ikke havde hørt om den.
Jeg havde læst lidt om den er total forbudt i England, og du kan ikke købe den i Irland eller Danmark, ikke i butikker...´Verdens klammeste film´, ´Jeg brækkede mig flere gange´, ´Hvis jeg mødte ham, ville jeg skyde ham´, det er få af de ting jeg har læst, og ja....Det er helt normale reaktioner

Det første man ser, er noget fra etteren, så man kan følge lidt med...Filmen er i sort hvid, og hoved rollen er en klam lille tyk dværg ligende psykosisk mandeligende ting.
Filmen bliver mere og mere sindsyg, filmen viser et psyko sind som er facineret af dyret: Tusind ben, et dyr som er meget arrgrasivt (ja, det troede jeg ikke), men jo...
Hans mor, er en syg klam kone, som vil have han dør, og han blev misbrugt som lille.

Filmen bliver mere og mere skræmmende...Og i det øjeblik han begynder hans operation, var jeg så tæt på at brække mig, og jeg er altså prof til gysere...
Han sætter 10 mennesker sammen (skulle være 12, men de døde), røv til mund, eller mund til røv...Sådan der er et fordøjelses system, og så, ja.....


Jeg mangler ord....Jeg.....Vil aldrig se et tusind ben igen...

Og det værste er, at de ting han gør, kan gøres i virkeligeheden, uden folk dør, hvis man altså gør det rigtigt..

Filmen er flot lavet, ville dog ønske lidt farve....
Hovedrollen skal have ros for at spille så freaking fantastisk! Og Tim Six skal indlægges på psyk....
Det er helt klart, den klammeste fillm jeg har set, ikke den uhyggeligste, men klammeste.


ALDRIG SE THE HUMAN CENTIPEDE!!!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar