tirsdag den 28. august 2012

Racisme til både hvide og brune..

I dag så jeg noget, som gjorde mig lidt...Ja, tænkende...
To facebook sider...
Nej til danskere i Danmark og nej til moskeer i Danmark...

Jeg spurgte ind til det med moskeer og fandt ud af vi allerede har nogle i Danmark, men de åbenbart ikke er store nok til deres fredags bøn....Men mange muslimer tager den side som en ond ting, og det er det jo ikke, det er bare os danskere der bruger vores ytringsfrihed.....Det giver tit problemer, måske skulle man til at bruge hovedet lidt mere??...Altså man må ytre sig, men det betyder også man skal bruge sit hoved!

Og den andet, ja, der blev jeg forarget....
´Klamme fede hvide danskere skal ud af landet!´
´I høre ikke til her´
´FUCK DANSKERE!´

Det var nogle af de få opslag der var...Og jeg kan ikke forstå det....
Vi har givet husly til mange flytninge, og dette er takken...Er ikke racist, men folk skal opføere sig ordenligt! Jeg har jo selv oplevet at nogle med anden etnisk baggruund har tæsket mig, og sådan nogle mennesker burde ikke være i Danmark..
Folk burde være taknemmelige for at have et sted og bo, så synes det er en forfærdelig side!!

Så hvorfor er der så mange hvide der hader brune, og brune hader hvide? Kan vi ikke bare leve sammen? I fred og ro? DET SYNES JEG VI SKAL!




DER SKAL VÆRE PLADS TIL ALLE!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar