mandag den 27. august 2012

Ugen der gik

Hmmm, mega surt at være syg...
Hoster og hoster, sveder og har ondt...MEN! Jeg synes lige i skal se lidt billeder fra de sidste par uger fra skolen (:
Så kan i jo følge lidt med i mit liv.
Dette er så i vores musik hus, det er vores fanastisk guitarist Andreas som står op, og Kevin som sidder ned.
Og så er der Sarah som synger A-Team, en duet hvor vi skiftes til at synge. Det bliver awesome!

Og så der der mig og Sarah i bussen til Vejle (: 
 

 

Og så er der resultatet af Vejle... Hvis i har læst min blog før, så ved i jeg vandt en valgfri piercing hvis jeg skrev en rap om smykkeriet, og ja, det gjorde jeg....Og søde Frank var så sød og lave den på mig, det gjorde dog mega ondt da jeg har haft navle piercing før, og der var arvæv...Men nu er det fint :D
 Og så er der smykket jeg købte :D
 

Så et billede fra da jeg var syg på skolen, hvor jeg hygger med min Hello Kitty bluse :D

 
 Og så mens jeg var syg, så fik jeg den dejligste lille fætter. Carl Elliot <3
Det er kusines lille engel <3 Han er den sødeste og dejligste fætter i hele verden!


 Og så lidt kedsomheds billeder, fra jeg lå med min søde Omally :D
 Og nu kommer det sjove billede....På skolen har vi sådan en væg hvor der står, single, kærester hjemme, kærester på skolen, trekants drama og flirter...Og da jeg skulle tisse her i dag, så jeg dette...Jeg spurgte self Steffan også, og ingen af os vidste vi flirtede....Så det var lidt mystisk :D Kærlighed gør vist blind, hahahahahahah (Ja, jeg har en dårlig humor :D) Og det skal lige siges, at mig og Steffan ikke flirter og det er derfor det er sjovt :D
 
 
Nu vil jeg smide mig i sengen, glo dårlig tv, og vente til jeg skal til læge igen i morgen <3






STAY FRESH!


Amanda Arrigan Nymann


Ingen kommentarer:

Send en kommentar