tirsdag den 21. august 2012

Musiker på et år, SGMD

Jeg er simplthen så skide glad i dag.

Jeg fik min piercing i går, og søde Frank gjorde det på mig.

Og så i dag, ja, jeg har faktisk ikke sovet særlig meget, men har bare overskud til alt!
Har musik helt ind til 17, men det dejligste musik hold....Rapper Kevin, Kevin, Andreas, Svava, Sarah, Chris, Martin, Gry og Morten....Det er seriøst nogle af de sødste mennesker!
Nå ja, lille update fra musikværelset.
Vi spiller A-Team i øjeblikket, hvor Sarah og jeg synger.
Så spiller vi Black Velvet med super fed solo af Andreas
Og så Im yours hvor alle tøserne synger, undtagen Gry
Og så en med Tina Dicor, eller hvordan hun nu staves..OG jeg spiller BASS! Total fedt! Nu kan jeg også skrive det på mit CV!!


Ej altså, jeg er bare glad!


SMIL MENNESKER! SMIL!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar