lørdag den 11. august 2012

Palsgård og Sgmd!

Mmmmhmm, er lige stået op, og har spist to dejlige palsgård muffinss og skal have flødekartofler lige om lidt...

Men altså, nu har jeg jo været i skole, i en uge...Har dg ikke boet der endnu pga. vi stadig er i gang på Paslgård...
Nå ja, forresten, det går super på Paslgård, der kom et par helt fra Portugal bare for at se os og i går kom der over 1100 mennesker....

'Men skolen, årh ja skolen! Det er et super hyggeligt sted, menneskerne der er fantastiske! Glæder mig bare til at flytte der ned ordenligt...Min linje (musiker på et år) er dejligt, men menneskerne er bedst!
Min ´støtteperson´ er også bare sååå super dejlig!

Det bliver et dejligt år! Virkelig....Men nu skal jeg slappe af, så jeg ikke bliver stresset!


HUSK AT PASSE PÅ DIG SELV!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar