fredag den 17. august 2012

Ugen der gik! :D

Mmmmmhmmm, nu er endnu en dejlig uge gået...

Palsgård sluttede her i foregårs, og det er mærkeligt ikke at skulle ned og lege vietnameser og drage hale!
Ej, jeg må indrømme det har været et fantastisk halvt år og jeg glemmer det aldrig! Helt ærligt, hvor mange 16 årige kan sige de har været med i Miss Saigon? Ikkke såååå mange tror jeg!
Men tak til alle fra Palsgård!

Men altså, skolen går fantastisk! Jeg lærte lige at spille bass i dag, eller hvert fald en del af det..Og jeg lærte det på freaking 5 minutter! Jeg er mega stolt!
Og så gik jeg ca. 4 km i går, for det skal vi hver Torsdag....Og det var faktisk dejligt..
Og Andreas, Morten og jeg, lavede tre retters menu, i madlavnings timen...Grønsagssuppe...Tzasiki(VEd ikke hvordan det staves) farsbrød med feta og pandestegt brød..Og til dessert lavede jeg chokolade kage! Det var dejligt! Jeg ligger ikke billeder ud af det, for det ligner....Ja...

Jamen altså, livet er sgu dejligt!
Dejligt musik, teater på onsdag og de dejligste mennesker!!

Den eneste negative ting er jeg har forstuvet min lillefinger, men den er ok igen......


VÆR SØD MOD ANDRE!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar