tirsdag den 24. april 2012

12 i dansk og ny cykel!

Okey, min dag i dag har været speciel.
Først får jeg 7 & 12 i dansk! (YEEEEEEEEEEEES) Og så klare jeg lige et 10 tal i matematik! Og det helt fantastiske ved det er, at for et halvt år siden, var der snak om jeg måske var talblind og fik kun 2, og nu dette! WAUW! UHHHHHHHHHHH DET ER SVÆRT AT VÆRE SÅÅÅ GOOD! d:

Efter det, skulle vi så i bilka, for på min nye skole skal man have en cykel.
Midt i det hele skal jeg tisse, og så står jeg i en evighed og venter på de lukker mig ud, men de synes det er sjovere at snakke, da jeg så endelig kom ud og var færdig med at købe ind, var jeg selvfølgelig sulten (Det er jo mig vi snakker om) og besluttede mig derfor for at købe en burger og pomfritter, men NEJ! For at få det, skal man være under 12, for det er nemlig en børne menu, men så fik jeg den til sidst (dog uden legetøj) og nu er det spist!

Men gud, kære bilka medarbejdere, det skader ikke at smile, være høflig og bare være lidt venlig...




Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar