søndag den 29. april 2012

STOP VOLD!

I dag, snakkede mig og min mormor om min mors x kæreste.
Han slog hende og var rigtig ond nogle gange. Og så slog tanken mig: Hvad går der galt, når en anden person slår/gør andre mennesker ondt?
Jeg har selv prøvet at blive tæsket uden grund, og jeg kan ikke forstå hvorfor. Hvorfor kan nogle lide at se andre mennesker have det dårligt? Synes sgu nogle gange det er en mærkelig verden vi lever i (Og det er ikke kun pga. vold)

Men altsåm jeg har det selv sådan, at hvis jeg går ind i en, uden det var med vijle, får jeg det dårligt, og så tanken om at tæske en til blods...Puh...Måske er det bare mig der er for ´hippi agtig´, men den tanke får mig nærmest til at tude.

Så mennesker? Hvis i ser nogle bliver tæsket, så hjælp. Og for guds skyld, aldrig slå/sparke eller tæske andre! Vær et godt mennesker og livet går dig godt.


STOP VOLD!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar