lørdag den 28. april 2012

Snyd og bedrag!



Jeg sidder lige og ser; Operation x, om indsamlings fusk... Og det giver mig kvalme.


´´Ved barnets tarv forstår vi kærlighed, glæde, tillid, tryghed, fællesskab, frihed, anerkendelse, undervisning og uddannelse. Dertil kommer naturligvis de basale behov, for hjem, sund ernæring og klæder´´ ´´Det eneste, vi kræver af dig, er ærlighed og vilje til positiv varrig forandring.´´

Dette er det første man møder på, Danmarks børns hjemmeside.
Og det gør mig rasende! Efter jeg så det, har jeg fundet ud af, alt det de siger, er LØGN!
- Pengene går ikke til børn, men det voksne med økonomiske problemer (Deriblandt penge til lederen)
- De 100 procent der går til de ´børn´, går der kun 70 og resten er til transport osv.
- De reklamere med der kommer flere 100 til deres jule frokost, men operation x, mødte kun 2 unge og et spædbarn.

I alt dette, finder jeg hverken, kærlighed, ærlighed, tryghed eller positiv forandring! De er bare nogle RØVHULLER! (undskyld mit sprog.)

Jeg kunne blive ved med at sige dårlige ting om dem, men de er spild af tid.


Men mennesker? Ikke støt Danmarks børn, eller deres ´venner´, We care..



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar