tirsdag den 10. april 2012

Barndommen er vigtig.

I dag da jeg kom i skole, fik vi morgenmad og vi hyggede os alle. Også gik det op for mig!, om ca. tre måneder, skal jeg sige farvel til alle de søde mennesker, jeg nu er begyndt at holde utrolig meget af. Har kun gået er i to år, indrømmer gerne at det første år, var en tur i helvede, men nu, ja, nu er det fantastisk!

Snart er der eksamen og skal ud i det ´virkelige liv´.
Jeg er vandt til en stor skole, med få elever, en masse lærere, musik og hyggelige studie ture. Det er sgu ikke mange skoler der tager en med til Spanien!

Kommer til at savne alle de søde der nede, selvom vi har op og ned ture, betyder alle en del for mig!

Pludselig vokser man bare op...


Så husk dette børn! I skal være glade for jeres barndom og leve livet!!!


Amanda Arrigan  Nymann

2 kommentarer:

  1. Smukkere kan ikke siges Amanda.
    Vi er også glad for dig :)
    Jacob

    SvarSlet