onsdag den 11. april 2012

Krisen i Grækenland.

Er godt nok træt efter en lang dag i Horsens, men bliver nødt til at skrive om dette.


I dag havde vi samfundsfag og vi kom til at snakke om krisen i Grækenland.
Til jer der ikke ved hvad det er, fortæller jeg det lige hurtigt.
De har krise pga, de sidste 15-20 år, har valgt at det er frivilligt, om man vil betale skat, og derfor er de på røven nu.
For mig virker det som folk, overhovedet ikke har brugt hovedet, MEN så fik jeg en idé.
Vi har styr på vores skat her i Danmark, derfor synes jeg Helle Thorning skal til Grækenland! Så skal der nok komme styr på skat!


Over and out!

Amanda Arrigan Nymann

2 kommentarer:

  1. Hej Amanda.
    Det glæder mig at du har hørt efter i timen idag.
    Jeg er en stolt lære.
    KH.
    Jacob

    SvarSlet