mandag den 2. april 2012

Jeg er skræmt.

Jeg har lige oplevet noget uhyggeligt, eller nærmere skræmmende.
Jeg sad på facebook og har fået den nye timeline, og så gik jeg jeg ned og så hvad jeg lavede i 2008 da jeg fik min facebook profil.
Fik et dårlig sug i maven.

Sådan så jeg ud, jeg havde ingen kontrol over mig liv, jeg var tit oppe og slås, og alt var ´fucked´.
Jeg skrev statusser som: JEG GIDER IKKE MERE! Og jeg skiftede tit kæreste.
Nu ser jeg tilbage og har en stor klump i halsen.

For blot 4 år siden, havde jeg de forkerte venner, lignede en punk rocker, gjorde rigtig dumme ting, og var bare så deprimeret.
Det var før jeg fandt ud af jeg har ADHD, og se mig nu.



En glad pige, som er modnet, har lært at sige fra, en der laver lektier, en der kan tage på og lever sit liv.
Tænk hvis jeg var ikke var blevet mere voksen, så kunne jeg være endt i stoffer osv.

Så tak til hele min familie, som har holdt mig ud..  
JEG ELSKER JER!!!!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar