søndag den 15. april 2012

At være gravid!

I dag vil jeg skrive om en fantastisk ting, nemlig at være gravid.
Min søde onkel og tante skal nemlig have et barn, og synes det er en fantastisk ting. (TILLYKKE ALLAN OG LOTTE!)

Ved at to mennesker er sammen, kan der komme et nyt.
Et lille mennesker i ens mave, det er jo en fantastisk ting!

Tanken om at jeg har været i min mors mave, er jo underlig! At Der kan være et barn i mig, wauw!
Tænk, at en lille prins/prinsesse kan leve i en mave, og den kan vokse op til at blive et dejligt menneske..

Men når man snakker om alt det positive, så slår det mig. Hvad så med Hitler, blev han mon født ond?
Er det muligt at der kan være sket noget i hans lille hjerne og gjort ham sindsyg...
Hmmm...


Hvordan bliver min lille fætter mon... Helt sikker dejlig (Han er jo i familie med mig (;  )


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar