fredag den 27. april 2012

Mod dumhed, kæmper selv den klogeste forgæves.

Ja, altså overskriften siger jo sig selv, men så let er det ikke.
Først vil jeg sige, at jeg ikke laver dette for at udstille nogle, men pga. min fustration.

Jeg er en person som hjælper alle jeg kan, snakker pænt til andre, og er bare høflig, men takken for alt det, er gang på gang, at folk pisser mig op og ned af ryggen.

Jeg forstår simplthen ikke folk i øjeblikket, det ene øjeblik elsker de mig, det andet er de snobbede, gider ikke snakke til mig, og det er bare skide træls!

Hvordan kan folk være så onde? Hvorfor kan de ikke se det fra min side? ARGH! Mange spørgsmål i mit lille hoved.

Og det værste af det hele, er at de menensker, ikke har grund til at være sur på mig, og de gider sgu hellere ikke fortælle hvorfor....HMMM!


MOD DUMHED, KÆMPER SELV DEN KLOGESTE FORGÆVES!..




Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar