tirsdag den 1. maj 2012

World? I´m ready for you!

Nu er det gået op for mig, i morgen skal jeg virkelig til eksamen.Noget jeg har studeret i 9 år, kommer til en ende i morgen, folkeskole eksamen, og snart er det hele overstået.
Snart skal jeg videre til; musiker på et år, og så er det det virkelige liv.

Selvom det ikke går fantastisk på skolen i øjeblikket, betyder alle noget for mig, som jeg har sagt før, er vi som en stor familie, med et specielt sammenhold. Det sammenhold tror jeg ikke man finder andre stedet, for vi er så tæt hver dag, og vi er så få.

Hmmmmmh, ja, jeg kommer sgu nok til at savne skolen lidt, men nu skal eksamen klares (Selvfølgelige med top score) og så er der dømt det virkelige liv, til lille Amanda.


WORLD? I´M READY FOR YOU!! THIS WONT BE THE LAST, YOU HEAR FROM ME :D



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar