mandag den 28. maj 2012

DJURS SOMMERLAND, YEARH!

Åhhh hvad man! Har lige haft den fedeste dag!
Står halv sent op, så henter Mia (min søster) & Mads (hendes kæreste) mig, og så kørte vi afsted til, DJURS SOMMERLAND, YEARH!

Da vi kommer der ned, skal vi prøve den der vand forlystelse,og self. ender jeg med at blive total gennemblødt! (Dog en positiv ting, ham der styrede det, var sgu sød og kigge på!) Men altså, så gik vi videre, og jeg blev mere og mere våd, takket være Mia og Mads, som bare satte mig på ´the wet spot´.

Efter vi havde prøvet lidt af hvert, skulle vi prøve Mias yndlings ´ride´ og endnu en gang (lige da jeg var blevet tør) blev jeg plask våd, tak Mia, virkelig tak d:

Og så kom dagens udfordring (dadadadammmmm!) Piraten, danmarks vildeste  rutschebane, en tur hvor man kører 90 km i timen og er 32 meter høj. Jeg havde givet Mads hånd på det, og blev derfor nødt til det, så vi gik op til den, og da jeg satte mig i vognen, var mine første ord; fuck mit liv! Den så såååå vild ud, og så gik det løs, først køre den direkte op og så ned med det samme, rundt rundt rundt og rundt, og pludselig var det slut...OG DET VAR SÅÅÅ FEDT! Efter det kunne jeg sgu både klare eksamen og trejde verdens krig, total fed følelse! Såå det vil jeg anbefale!



Efter det, fik vi verdens bedste buffet, hvor der var flødekatofler (omenomenom!) og det var luksus!

Så gik vi rundt i parken, prøvede flere ting, mødte mystiske dimser som hældte vand på mig, fordi jeg havde hvid bluse på! Det skete dog kun ved en forlystelse, lidt mærkeligt! Meeen altså!

Så fik vi slushice og valgte at tage hjem ved en 17:30 tiden, og på vejen hjem, spurgte Mia og jeg var sulten, men nej...Men så da vi var i Horsens, spurgte jeg ligeså sødt: Altså, hvis vi nu kommer forbi Mac D!
Og såå fik jeg en happy meal...Nu undre jeg mig bare over hvor alt den mad er, men stadig, total fed dag!
Tak søde Mia og Mads!
Såå nu smutter jeg i mit dejlige badekar, og så godnat dejlige mennesker! Sov fantastisk og drøm dejlige drømme!


PEACE TO EVERYONE!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar