tirsdag den 22. maj 2012

Palsgård sommerspil, god energi og dejlige mennesker!

Ved godt jeg ikke har skrevet i lidt igen, meeen min computer var til reparation.
Men nu er jeg sgu klar igen :D (Jubiiii)

Jeg glæder mig så meget til at komme ned og synge med de dejlige fra Palsgård igen i dag! Til jer der ikke ved hvad det er, fortæller jeg det lige.
Det er en masse dejlige menensker som medvirker i en stor musical, i år er det Miss Saigon, som er en rigtig dejlig musical...Men smider lige et link!
http://w.palsgaardsommerspil.dk/


Altså, siden jeg var baby, har jeg været inde og se dem spille og har altid elsket det! Da jeg så blev smidt ud af Juelsinde Pigegarde (Pga mit ADHD) valgte jeg at gå til audition, jeg var såå skide nervøs, men alligevel kom med! Og nu, ja!
Det er mega fedt at stå på en scene og lave noget man elsker!+ De mennesker der er der, er så søde, dygtige og bare nogle fantastiske menensker!

Men alle dejlige menensker, hvis i er klar på et brag af en musical, så smut ind på siden og køb biletter, det vil være en oplevelse i aldrig vil glemme! Det bliver en spændene musical, med !BANG!, tuderi, smukke sange og smukke mennesker!!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar