søndag den 13. maj 2012

En hyldest til min ´mor´.

I dag er det jo mors dag, og håber alle i søde mennesker der ude, har sagt/givet noget godt til jeres mødre.

Jeg har jo mistet min mor, men jeg har en ekstra mor, min mormor, hende som har været her for mig siden jeg var en baby.



Mormor?
Tak fordi du altid er her for mig, selvom jeg har været verdens største kælling (undskyld mit sprog). Du lytter altid og prøver altid at hjælpe, selvom jeg kan være svær!
Jeg undskylder for alt lort jeg har gjort i tiden, men er ikke sådan mere, du har gjort mig til den jeg er.
Uden dig var jeg nok ikke endt som en stærk pige, men nok endt som min mor :( Jeg ved du også savner hende hver dag og du må ALTID græde ud ved min skulder. For vi to står nemlig sammen!
Livet har jo ikke ligefrem været nemt for os to, men vi står altid sammen.
Jeg ønsker dig alt verdens lykke, og jeg vil gøre alt for dig! Det håber jeg du ved!
Jeg elsker dig over alt på jorden & jeg kan/vil ikke leve uden dig!
Kunne skrive flere tusind sider, men alligevel vil det være umuligt at beskrive hvor meget jeg elsker dig.!

DU ER VERDENS BEDSTE ´MOR´´! <3<3



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar