torsdag den 10. maj 2012

Skuespil er livets gave!

Årrrm, to helt fantastiske dage! Med fantastiske teater oplevelser og dejlige mennesker!

Altså, i går var jeg først tíl reception ude ved søde Dennis, i Big Tone Music Shop, og jeg er blevet dybt forelsket i den flottste Gibson, problemet er jeg bare ikke har 150.000 til en guitar, men altså.

Efter det, tog jeg ned og se Grease og wauw! De var sgu dygtige! GREASE IS THE WORD! Vil også gerne rose min søde veninde Linette, som var såå god! Det eneste negative ved det, var at der nok var 30 grader der inde :o

Og nu er vi så nået til i dag, i dag havde vi en fantastisk prøve (Den lille Mahagonny), jeg er sååå forelsket i at spille skuespil! Bare det med at være en anden et øjeblik, det er fantastisk! Gøre rollen til sin egen, ja, jeg elsker/lever for det! BROADWAY? YOU WILL SE ME SOON!


LIVET ER SÅÅ DEJLIGT!


Billede af mig og Kirsten, fra kostume prøve (Jeg er luder i stykket, just so you know)


Amanda Arrigann Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar