søndag den 20. maj 2012

Ugen der gik, uge 20

Ved godt jeg ikke har skrevet så meget i den her tid, så nu laver jeg en: Ugen er gik! (I billeder)


Ugen startede helt fantasitsk, om tirsdagen havde vi musical (Den lille Mahagonny), og sådan her så vores makeup/omklædnings rum ud.
De store poser, er silofan som forestiller at os piger, bare er som gaver. Ja, man skal nok se musicallen før man forstår det.
 Her er jeg så, som Jenny Smith, Dybt forlekset i Jimmy Mahony som er guldgraver. Ved godt tøjet er lidt ´frækt´, men jeg er luder i stykket... Helt ærligt, det er fedt, hvor mange 16 årige kan sige: Jeg har haft hovedrollen i en bertolt brecht musical! Tvivler på der er mange :D
Så om onsdagen, havde vi fødselsdags fest på skolen, for Ivea og Monica. Vi fik sunget, spist en masse, og danset en masse. Og lige efter kagen, skulle jeg til eksamen i biologi, og det er ikke lige mit bedste fag, så kryds fingre for jeg får flotte resultater!
 Hvis man kender mig ret, ved man at jeg er en sukkermund, og det endte så i jeg lavdede: banan mouse, til hele familien. (Godt råd, højst tag en halv skål af det, det mætter helt vildt!)
 Så i går, skete der noget fantastisk, jeg er lidt af en gamer (nørd), og jeg elsker at spille GTA San Andreas til ps2, og så i går, gennemførte jeg det. Jeg har nok brugt 3 år på det, plus Mads (Svorger) har hjulpet mig. I sidste uge sad jeg over ti timer, og prøvede at klare den sidste mission, og så i går, klarede jeg den, på første forsøg om morgen! JUHUUUUU!

 Da jeg nu var så glad i går, besluttede jeg mig for at lave mad, og her er resultet. Det er en sund burger, med ost, grovbolle og masser af salat! Det var virkelig mums!
 Og ja, så er der min dejlige Dexter, som altid ligger i min vindueskarm!


Og det var så min uge.
Over and out!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar