mandag den 14. maj 2012

Træls dag....Hvordan kan folk være så kolde?

I dag har været en helt aldeles lorte dag...Ja, jeg undskylder mig sprog, men er virkelig trist.

Der er den her dreng, som har tæsket mig før osv, og så i dag, blev han ved med at daske til mig, prikke til mig og holde mig så jeg ikke kunne gå.
Og da jeg så sagde det til min lærer, fik jeg af vide jeg var en ****** *****, af ham altså, ikke min lærer (Kan ikke engang sige det, så grimt som det er)
Og nu føler jeg mig trist, vores lærere lader ham gøre det, og han nyder at se andre være trist, men han kan ikke klare hvis man gør noget igen.....
Hmmmmm, sådan noget gør mig virkelig trist og rasende...Hvordan kan folk dog være sådan? Jeg er altid sød, hjælper alle, og slår aldrig...Jeg laver altid lektier, er altid venlig osv...Og dette er takken...
Sådanne dage, glæder jeg mig til at komme over til min nye skole!!

Føler mig tit alt for moden/voksen til at gå der.....
Kun få uger tilbage! JUBIIIIIIIIIIIIIIIIII!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar