søndag den 6. maj 2012

Jeg savner dig mor, selv i mine drømme

Her til morges, vågnede jeg med tåre i hele ansigtet, og det var pga. en drøm.
Nogle gange kan jeg tydeligt huske mine drømme, men denne sidder virkelig fast.

Vi sad i mor og Brians lejlighed, han havde sine cowboy bukser på, og han sorte jakke, mor havde hendes guldhalskæde på, den lange nederdel og hendes grønne bluse.
Allerede da jeg så hende i drømmen, græd jeg. Hun holdte om mig og sagde hun elskede mig og alt nok skulle gå, men jeg vidste jo godt hun ville dø, og prøvede at fortælle hende det, men hun troede mig ikke.
Jeg skrev på et papir jeg elskede hende og hun skrev hun også elsker mig.
Pludselig var hun væk og jeg vågnede..



Jeg savner min mor ubeskriveligt meget og jeg elsker hende :(
Hun er og bliver den bedste mor i verden!

http://www.youtube.com/watch?v=fJgOs__GRoA , det er en sang der betyder alt for mig, fordi jeg selv sang den sidste år i Billy Elliot, og teksten beskriver præcis hvad jeg føler!

R.I.P


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar