søndag den 27. maj 2012

En fantastisk uge!

Nøøøj hvor har det været en perfekt uge!

Først starter den med sang med de søde fra Palsgård, om tirsdagen.
Så her i onsdags havde vi teater stævne, det er hvor alle tvind skoler i Jylland, dyster mod hinanden, med et teater stykke/musical osv, hvis man går videre, skal man vise det på selve tvind, og dystre mod alle tvind skoler.
Og vi dystrede mod; Junglebogen, som Nakkebølle lavede. Og vi vandt! Det er helt vildt, vi gjorde det så godt, og det er første gang (mens jeg har været på skolen) hvor vi har vundet over dem, så det er fedt!

Så i torsdags, fik jeg lov til at se de andre stykker, og jeg var sammen med de dejlige tøser og drenge fra Gønsager (som er et opholdssted).

Så i fredags, kom min veninde Linette på besøg, og vi grillede ude i haven, vi sov sammen og om lørdagen tog vi på stranden, der var desværre ingen lækre drenge, kun nøgne børn og sure mænd :(.

Og så i dag, var vi i Aqua, ved Silkeborg, med oldemor. Vi så de sødeste oddere, jordegern og alle mulige dejlige dyr!

Jaaa, en helt aldeles perfekt uge + Jeg skal i Djurs sommer land med min søde søster og hendes kæreste i morgen...Det er faktisk min sidste skole dag, hvis man kan sige det sådan...Det er pga. jeg rejser over til min far, 2 dage før, og min søster skal ud og rejse...Meeeeeeeeeen jeg glæder mig til endnu en fantastisk uge!


Så mennesker? HUSK OG SMIL OG VÆR GLAD!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar