tirsdag den 29. maj 2012

Kultur Kreds - Michael Kvium

Såååå er man igang med din dansk eksamen, altså bare opgaverne. Og jeg trak Michael Kvium, og valgte dette billede:


Kultur kreds.

For mig, synes jeg at det er smukt, for jeg elsker Kvium, han er malernes Lars Von Trier (Det skal lige siges, at jeg elsker Von Trier, ergo det er positivt!).
Jeg ser et billede af en halv dum og fortabt kvinde, som er bundet på hænder og fødder. 5, eller måske 6 børn, som går rundt med en citron på hovedet,og blod på deres fødder, altså en evig byrde.
Synes Kvium er total knæ høj karse! Men vil gerne vide hvad han tænker, og i sær når han laver billeder som disse.
For mig, kommer jeg til at tænke når jeg ser billedet, har vi også en kugle på hovedet og er vi bundet? Eller er der håb derude? (BTW citronen symbolisrer håb)
Men det er jo kun hvad jeg synes.


Sååå dejlige mennesker, hvad mener i om dette billede? Jeg ved jeg har læsere! Sååå nu må i hjælpe mig lidt :D



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar