torsdag den 31. maj 2012

Rent på Snoghøj

Puuufh.....Hader simplthen at være syg! Og burde ikke sidde oppe nu, men jeg bliver nødt til at fortælle om denne fantastiske oplevelse!

Altså, jeg var i praktik ude på Snoghøj højskole, hvor jeg var på MBC (Snoghøj er et sted hvor man gør sig bedre, til skuespil, dans, eller som MBC står for: Musical.. (Musical Base Camp) Jeg var der desværre kun tre dage, da jeg blev indlagt med medicin forgiftning samme uge, men altså!

Her i går, skulle vi der ned med nogle fra Palsgård, og se musicallen: RENT (http://da.wikipedia.org/wiki/RENT)
Og wauuuuuuuuw! Jeg havde forventet et lille fint show, med fantastiske sange, men nej. Så snart man kom ind i deres hal, var det hele lavet om det RENT, og så startede showet.
Fantastiske sange! Super fed dans, flot tøj (I sær ´Angel´, i hans flotte drag tøj!) Og ja, de var fantastiske! Er helt sikker på, de alle sammen nok skal blive noget stort! + de er så søde! Og med det, kommer man langt i livet!
Vil anbefale jer alle, at tag ind og se den, det er en oplevelse i aldrig vil glemme!!


Billedet er lånt fra facebook (:


THERE´S ONLY NOW, THERE´S ONLY HERE, GIVE IN TO LOVE, OR LIVE IN FEAR!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar