fredag den 11. maj 2012

Jukebox på Fredericia Teater

Havde en trist dag i dag, men det blev der hurtigt lavet om på! Så snart jeg trådte ind på Fredericia Teater, var jeg trylle bundet!
Lyset går ned, og  Alley Cat bliver spillet, og et fantastisk danse nummer kommer frem.
Nogle af de dejligste numre, bliver sunget/performet af de dejligste/dygtigste menensker!
En lille ´spøg´ som Teit klarede super!
Og så, efter denne sjove sang, hvor Teit havde brudt sammen pga. savnet til hans mor. Kom Mads ind, og sang: Durene flyver, WAUW, jeg var mundlam (tog mig selv, i at sidde med åben mund, flere gange under dette!) Alle toner var klare, og ja, det var vildt!

Flotte og søde danse piger, får sunget og danset, og lige før pausen kom Matador. Jeg lukkede mine øjne, og drømte mig væk, den følelse har jeg aldrig haft før.

Og efter pausen blev det kun vildere og flottere! Men vil ikke fortælle jer mere, men vil derimod anbefale jer at tage der ind!!
Jeg har aldrig set en bedre musical, det var så flot og så godt gået! Ja, jeg mangler stadig ord, men TAK!


Før jeg slutter vil jeg godt sige, at bent er en fantastisk sangskriver!!


6 ud af 6 stjerner her fra!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar