tirsdag den 5. juni 2012

3 uger tilbage....

Puuuha da, jeg kan mærke jeg glæder mig mere og mere til at smutte fra skolen. Mit hoved er allerede i Vejle, men desværre er min krop, i Juelsminde..... Har ikke noget i mod skolen, men tit nogle af de elever der er......


Jeg er virkelig træt af umodne folk, og jeg skriver ikke dette for at udstille nogle, for sådan er jeg ikke, men skal have mine følelser ud.

Jeg havde lavet et album med billeder fra mine to år her, og skrevet en sød laaaang hilsen, og så skriver to personer lort til mig, den ene truer endda med at svine mig til... (FØLER MIG SÅ VOKSEN OG MODEN NOGLEGANGE!), men det værste er at de to personerner, snakkede jeg helt fint med i går, og snakkede da privat med en af dem pga. han havde problemer.....

Jeg forstår ikke hvorfor jeg selv er så dum, at blive venner med folk igen, når de gang på gang, sviner mig, bagtaler mig, og mobber mig helt uden grund. Når jeg så spørge om en grund, får jeg aldrig en....

Fortjener virkelig noget bedre! Fortjener at folk behandler mig godt, som jeg behandler andre!
ARRRRRRRRRRRRRRRRGH!

Glæder mig bare til at tage på Palsgård og synge! Så eksamen i morgen, og så må vi se hvad der sker.
Heldigvis er der kun tre uger tilbage, og så hedder det: FARVEL OG SES ALDRIG IGEN (til de fleste)

Jeg plejer endda at kunne med alle mennesker, men de to, har jeg fået nok af....


MEN HUSK!: VÆR SØD MOD ALLE!




Amanda Arrgian Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar