søndag den 10. juni 2012

ALT FOR MANGE TANKER!

´Hvordan er fars nye kæreste´
´Hvordan bliver det på min nye skole´
´Hvorfor kan nogle mennesker være så træls!´
´Er de mine rigtige venner?´


ÅHHHHH GUD! Jeg har bare sååå mange tanker her i dag, havde det også i går, og det irretere mig...Det betyder også at jeg bliver irreteret let...
Kender i ikke det, når der er en masse spørgsmål, og man ingen svar har? Det faktisk træls!

Tror jeg har nået til et punkt i mit liv, hvor jeg skal til at indse, hvem mine venner er, hvem der vil hjælpe mig, og hvem der bare er røvhuller... Men kan ikke lide at såre folk...og ARGH!

Tror jeg går ud og spiser noget chokolade, så aftensmad (flødekatofler!), bad og så sove...Og håbe mine drømme klare mine tanker!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar