fredag den 1. juni 2012

Alle ved, det går op og ned...

Puuuuh, der har godt nok været en træls dag! Men dog lidt godt! (Ja, lyder forvirrende, men læs videre og så forstår du!)

Altså, i dag er det tre år siden, jeg kom ud i køknet, hvor mormor græd pga. mor var fundet død. Så det er en trist dag.
Og så i skolen, skulle vi sige farvel til vores to praktikanter:Julija og Agné og fra Lithuania( kan ikke lige huske hvad det hedder på dansk) men det var hårdt! For de to piger, har virkelig ændret mit liv, de er sådan noget søde piger! Så det var træls! Og jeg fik nok noget i øjet, et par gange..

Så tog vi op på kirkegården og der græd jeg endnu mere. Jeg kan stadig ikke forstå at hun er væk, men alligevel er tiden gået så hurtigt!
Billede: Så har vi været oppe med blomster.
Elsker dig mor <3


Og for at gøre det hele værre, blev min facebook bruger deaktiveret fordi nogle åbenbart mener jeg er ´faker´, altså at jeg ikke er mig. Så jeg skulle sende et billede af mit pas til facebook og nu dur den så heldigvis igen.

Nu har jeg lige været i bad, om lidt skal jeg se carberet med mormor og mofar, og så skal der hygges!
En god musical kan altid redde dagen + det er med min elskede familie!
Nu står den bare på en hård men dejlige weekend, med Palsgård og fætter/kusine fest!


HUSK: NÅR MAN ER HELT NEDE, KAN DET KUN GÅ OP AF! :D




Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar