mandag den 11. juni 2012

Søde mennesker, hjælp? Nyt teater stykke.

Efter Tvind, har jeg bare været syg. Blev endda nødt til at tage hjem fra Palsgård (Desværre!)
Altså, her til morges, fik jeg lige prisen for: BEDSTE KVINDELIGE HOVEDROLLE, dog kun på skolen, men jeg fik chokolade ud af det! OG det elsker jeg!

Men udover det (sorry springet), så føler jeg i dag overskud og en mærkelig kreativitet. Og derfor har jeg besluttet at skrive et teater stykke, jaa, nu tænker i nok; meget ambiøst. Men jeg kan hvad jeg vil!
Det skal handle om de unges liv, stoffer, sex, kærester, død og alt muligt. Self skal der også være de typiske ´typer´: De populære, gothsene (Eller, hvad man nu kalder dem), nørderne og self, sidst men ikke mindst, bondhovederne.

Altså, nu må i lige være ærlige? Lyder det som noget fornuftigt, og hvad kunne du tænke dig at se i et teater stykke, altså, sådan at i bliver i salen og følger med?
Jeg ved jeg har læsere, så nu må i hjælpe mig!


Du behøver ikke kun være en type, bare vær dig selv!


Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar