søndag den 24. juni 2012

En vis mand, som ændrede verden

Sidder og ser noget om Michael Jackson, og jeg får altid en speciel følelse når jeg ser det. En lille tåre rammer endda min kind, altså jeg er meget følsom, men stadig.

Jeg tror ikke han var pædofil og klam, men derimod en dreng, som aldrig fik en ordenlig barndom, men alligevel er han så skide vis!

Han siger vi skal passe på verden,og gøre den til det bedre sted for alle. Og jeg ville ønske alle tænkte sådan, så ville verden være fantastisk.
Han siger at alle fortjener det samme, og de fortjener et fantastisk liv, og det gør de! Selv i de ondeste mennesker, er der lidt godt.

Og det jeg elsker ham mest for, er det med at han starter med manden i spejlet. Altså, han starter med sig selv, for man kan jo ikke ændre andre, man kan prøve men det virker ikke. Man skal altid huske, at når man peger fingre af en anden, der er stadig nogle mod en selv..
Alle burde kigge sig selv i spejlet og sige: Hvad kan jeg gøre for verden? DET VIL JEG HVERTFALD GØRE!

Jeg tror vi har mistet en fantastisk mand på jorden, en som har ændret verden positivt....En som folk/medien behanldede af lort, og endte med at dræbe ham... Jeg synes vi alle skal give et minuts stilhed for en fantastisk mand.


WE ARE THE WORLD!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar