tirsdag den 19. juni 2012

JEG ER LYKKELIG!

OKAY OKAY OKAY!

Kan i stave til lalleglad? For det er jeg godt nok lige nu! For jeg har da lige fået 12!!! Og Daniel og Jesper fik 10 og 7!
Altså, jeg havde om Guns And Violence og fik snakket godt om det, og så trak jeg fattigdom i Indien. Og det fik så super og min bedømmelse var:
Vi synes du snakker rigtig flot engelsk, med lidt accent endda. Jeg forstod hvad jeg sagde, og hvad jeg foralte om, var en rigtig klog en og jeg når jeg var ved at fejle fik jeg reddet det...+ de var vilde med mit lille guldkorn, jeg glemte ordet for cykeltaxa og brugte i stedet ordet: Cabthingi d: hahhahha, og vi fik også grinet der inde og det var såå fedt!
Og så sagde cencoren: Ja, nu bliver vi desvæære nødt til at give dig....(og så var der pause) 12. Og nu er jeg bare lykkelig!!!!

Og nu får i lige lidt billeder fra ugens løb, tager nemlig på skole tur i morgen, så kan ikke skrive blog


Dette billede, er Monica(Dejlig elev), Aurimas (DI), og Jacob (Verdens bedste lærer) som brænder vores gamle skole papire af, de to sorte sække bag ved, er også opgaver osv :D
Efter vi havde brændt det, grillede vi også...super hyggeligt!
 Jaa, det er så min arm efter blogprøve i går, der er ikke meget at se, men nåle og mig, er ikke venner!
BTW, har jo lorte bihule/hals betændelse...Men fuck det, fik 12! :D

 Og dette, er min fantastiske lakse, karry, ris ret :D ommenommenom!
Og så er der lige mig, BYEBYE!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar