fredag den 8. juni 2012

Teater stævne på Tvind.


Årmmm...Er lige kommet hjem, efter to hårde/sjove/hyggelige dage på Tvind.
Vi har haft teater stævne, med stort set alle tvind skoler. Og det betyder, at der var MEGA mange menensker!

Der har både været fantasttiske/sjove og dejlige stykker, desværre var der også, lange/kedelige og trættende stykker... Men sådan er det altid!

NÅÅÅ JA! BTW (By the way), vi kom på anden pladsen, ud af seks! Det er såååå vildt! Og flere sagde det var fordi jeg sang og spillede så godt! Sådan noget varmer hjerte! Fik også af vide jeg skulle deltage i xfactor, men nej, vil ikke være kendt for noget forkert og kun være kendt i få måneder.
OG NU KOMMER DET FEDESTE!: HAR SKREVET MIN FØRSE RIGTIGE AUTOGRAF! Og jeg har aldrig set en så glad! Han var bare sød!

Men altså, i går var der jo bal, hvor alle fik danset en del, og pludselig græd jeg..Det gik op for mig, at dette nok var sidste rigtige gang jeg ville opleve det....Puuuh, tænk at to år allerede er gået! Det er jo helt vildt!

Har haft to fantastiske dage, nu skal jeg spise og sove, og så står den på de søde fra Palsgård hele weekenden!


Vil gerne sige tak til mine søde dejlige mennesker, som har været sammen med mig de sidste par dage, og i sær til Cille & Simon (Fordi de støttede mig, da jeg savnede mor i dag.)


HUSK AT VÆRE YDMYG! Citat, fra en rigtig klog mand (SUNE)



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar