torsdag den 21. juni 2012

Dejlig tur til Flensborg/Gråsten

Er lige kommet hjem, efter en hyggelig tur på Gråsten/Flensborg med skolen! Vi fik ikke sovet meget, men fik tilgengæld spist en masse!
Fik taget et par billeder, og ville lige dele det med jer.!






Båden vi sov på, tror den hed viking, eller Victoria.


 Her er nogle smukke svaner, som var det sted vi sov (:
 Og en enkelt svane (:
 En vand tingting (:
 Katedralen i Ribe
 Aurimas, vores bedste/sjoveste DI (´Elev´ fra Letland), som står i sådan noget vand noget. Taget i Flensborg
 Billede fra Flensborg havn :))
 Endnu et billedet fra havnen.

 Daniel vores søde elev, Jacob som er verdens bedste lærer, Jesper og Aurimas.
 Billedet af et tårn
 En vand mølle, tror jeg.
 Søde Monica og Aurimas, som bærer min flotte taske... d:
 Min aftensmad, to græske bøf, pomfritter, salat, og det der taziki, eller hvordan det nu staves!
 Solnedgangen fra båden vi sov på.
Mine skønne Hello Kitty sko!
Og så er der mig, og mester fotografen er Monica :D


Det var en dejlig sidste tur, og det bliver mærkeligt når jeg siger farvel Tirsdag...Men skal videre i livet...


NYD HVERT ØJEBLIK!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar