mandag den 18. juni 2012

Lorte *** prut bæ dag!

Hmmmmm, det her er det man kalder en lorte dag....Ja, hvis det kan gøre det...

Først bliver jeg rigtig skuffet til eksamen, og får en meget mindre karakter end det jeg havde regnet med. Men det værste ved det, er at alle på skolen, har i nu to år fået det samme, med samme begrundelse...Så føler at, lige meget hvor godt jeg gjrode det (gjorde det forresten ubeskriveligt godt!, havde en god fornemmelse..), havde hun bestemt at jeg skulle have den karakter...Men fuck nu det... ser hende íkke igen...heldigvis..

Siden det, har jeg grædt, flere gange, uden grund...total mystisk...

Og så har jeg lige været til lægen...Først blodprøve (hader nåle!) Og så har jeg fået bihulebetændelse.....Tror ikke denne dag bliver værre!


Skal have en is, god mad, et dejligt langt bad i mit badekar, så popcorn, chokolade og så godnat! og så skal jeg til eksamen igen i morgen...i engelsk.....


HUSK: KARAKTERE ER KUN TAL!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar