søndag den 3. juni 2012

Ugen der gik, uge 22

Årrrh gud, jeg er mega træt! Det har været en sindsyg hård weekend, og min næste uge, er såå tralv!

I mandags, var jeg i Djurs sommerland, med Mia og Mads (Søster med tilbehør (; ) Og det var fntastisk!
Så tirdag skulle jeg læse til eksamen, skal op på onsdag, i historie! (Wish me the best!)
Så i ondags, var vi inde og se rent på snoghøj og det var fantastisk!
Fredag stod på afskeds fest, mors tre års døds dag, og facebook deaktivering.
Lørdag, Palsgård (Dragemorgen) til 17, og direkte efter, fætter kusine fest.
Og så er vi nået til i dag. 7 timers musical...GAAARD! Jeg er smadret!


Så nu vil jeg spise min lagkage (Fået af Lotte og Allan, da Allan bliver 40 i dag), så gå i bad, spise lidt mere og såå puttesove, og drømme dejlige drømme!


HÅBER I ALLE FÅR EN FANTASTISK UGE!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar