tirsdag den 12. juni 2012

Føler mig fed, og unge i dumme i trafikken!

Ohh my god! Jeg føler mig så fed lige nu!...Fortæller hvorfor lige om lidt.
Altså, efter en lang skole dag, med prøve eksamen, kom Mia (min søster) og hentede mig, så tog vi til Vejle og hyggede...
Først ind i de der søster grene, og købe´JA´ slik.





Så lige forbi paradise, hvor jeg fik to giga kugler, en med chokonugat og en med jordbær sorbet.

Sååå skulle jeg lige over og købe lidt slik..

Og så sluttede jeg dagen af med en agnus burger, med bacon og ost, + pomfritter, og det er altså en 175 grams bøf...
Det er meget for sådan en lille pige som mig, hvor bliver alt den mad dog af'!?



Og så da vi skulle hjem, skete noget såå træls!
Der var sådan et fodgænger felt, hvor en dreng gik og snakkede i mobil, med hånden for det andet øre, og så da han var halvt over, så køre man jo normalt, og så vender den ídiot self om! Og så sur som jeg er i trafikken, råber jeg til ham(med åbent vindue) og hverken han eller hans kæreste kiggede på os! Heldigvis kom han intet til!
Men udover den spasser, var dagen fantastisk! Tak Mia og Mads <3


HUSK AT SE JER FOR I TRAFIKKEN, OG IKKE SNAK I MOBIL I MENS!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar