fredag den 15. juni 2012

Er en travl kvinde....

ARGH! Jeg hader at være syg! I sær når man skal bruge hele weekenden på at være på Palsgård og synge og danse....
Men, når der er dejlige mennesker, er det lidt lettere, det ville være super træls hvis  de var nogle irreternde personer! ..

Nå men altså, i dag har mig, Jesper og Hamster jammet, og det var dejligt!OOOHHHOOHHH SOOOOOMEOOOONE LIKE YOOOOOOOOOOOU!  (En af de sange vi jammet.)

Så er der eksamen på mandag og tirsdag + om tirsdagen tager vi til Gråsten og Flensborg, sådan noget hygge noget med skolen...

Så skal jeg have Palsgård igen, og så har JEG sidste skole dag om tiredagen tror jeg...Skal nemlig til Irland, og mormor bestilte biletter for tidligt, pga. vores sommerferie er blevet flyttet.....

Så når jeg kommer hjem, har vi Palsgård.
Og så i mens vi er i gang med at fremføre den, skal jeg starte på skolen for gastronomi, musik og design.....

Såå jeg er en travl kvinde...Ville ønske jeg havde en enkelt fridag.....



NYD DINE FRIDAGE!



Amanda Arrigan Nymann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar